fredag 11 maj 2012

FRIDAY!!!

Yeeey fredag igen!! Hur underbart!?

Har kickstartat min morgon med tidigt jobb o sen gymmet. Blev Abs&Back & Kickboxning med Marilyn. Galna men brillianta kvinna! Varenda gång man går på hennes pass vill man gå därifrån efter 5 minuter..På Abs &Backpasset är UPPVÄRM 100 situps o sen massa mer magövningar i 25 min till. Man känner att man lever:) Kickboxningen ska vi inte ens tala om hehe. 60 min tortyr. Aja, skönt att ha tränat tidigt.

När jag kom hem tappade jag upp ett hett bad som jag inte låg i mer än 10 min. Blir så himla rastlös. Nu ska jag bara slappa o återhämta mig fram tills jobb. Ikväll kommer jag som sagt jobba extra, sen får jag se vad jag hittar på. Imorgon åker jag, Maria o hennes 2 kompisar Rebecka och Pernilla till Six Flags som är ett fetestort nöjesfält, typ som Liseberg!


Den som känner mig vet att jag inte bangar någon karusell. ÄLSKAR DOM!!! O då gäller det o vara pigg o inte bakis så därför blir det en lugn kväll för min del så jag kan utnyttja tiden där till max!SKOJ:D

Ha en fin fredagskväll därhemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar