onsdag 2 maj 2012

This is why I love the states

Har inte sagt detta innan men igår när jag skulle sätta in mina hörlurar i datorn råkade jag komma åt fel o datorn dog fortare än kvickt o efter det fick jag inte igång den alls. Provade allt! Stendöd var den.
Så efter att ha gråtit en skvätt (datorn är mitt liv, dör utan den här) letade jag upp ett reparationsställe i närheten. Tack gode gud för iphonen!!

Så imorse var det raka vägen till detta ställe. Har aldrig bett så mycket till gud som då. Hade sån jävla tur så ni anar inte. Stället var återförsäljare av endast Asus, som min dator är. Killen som hjälpte mig var lite nördig men ändå charmig ahha. När han såg min reseadapter frågade han vart jag var från.Allt blir så mycket lättare när man är ifrån Sverige! Han babblade o skämtade osv medans han vände o vred på datorn o skruvade isär o pillade lite. Sen satte han ihop den igen o vips så funkade den!!!

Blev så ofantligt jäävla glad! O det bästa av allt? När jag ivrigt tar fram plånboken säger han: No, seriously it's on me! ÅÅÅÅH Yeah hahaha glaaad tjej . Han tyckte jag skulle bjuda honom på fika istället. Hehe, vi får väl se med de va. Fast han är gott värd en svensk kladdkaka, han räddade fan typ livet på mig!

På tal om inget, ikväll var jag o Maria ute på en timmes powerwalk. Supermysigt. Vi gick vid Northwestern o stranden. Helt okej! Bra dag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar