söndag 13 maj 2012

Lovely mother's sunday

Började söndagen med att vakna vid 9 fullt utvilad. Somnade ju som en sten igår efter six flags hehe. Skypade med alltid lika underbara Louise! Över en timme tror jag, sen jobbade jag en stund. Då bakade jag och N en kladdkaka till min värdmamma. Det var ju trots allt mors dag. Dock lyckas jag av någon anledning aldrig särskilt bra med kladdkaka i detta land. Djupt besviken.

När jag slutat åkte jag än en gång ner till downtown för att möta upp Josefine, Elin o Julia. Efter smärre missöden (min mobil dog helt oväntat) möttes vi oväntat upp på cheesecake hehe. Jag & josefine hade köpt en liten lunch på potbelly som vi skulle sätta oss på stranden o äta i det fina vädret men så helt plötsligt såg vi blondinerna på uteserveringen så vi slog oss ner där istället. Mysmys! Sen gick jag o Elin till metrastationen, droppade henne där sen gick jag tillbaks till michigan för o ta loopen hem. Det var ju så fint väder så passade på att pw:a i denna vackra stad!

När jag kom hem från downtown vid 6tiden åkte jag o tankade bilen o köpte blommor till min värdmamma. Hon är ju trots allt det närmaste mamma jag har här.

Åt en himla god morsdagsmiddag med familjen o planera o dona inför nästa helg då de ska ha födelsedagskalas för mig. Det blir nog himla kul faktiskt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar