torsdag 10 maj 2012

Evanston är invaderat med skåningar!



Igår blev det ingen kvällsbloggning för jag spenderade min fria tid med 3 skånetöser. Maria o hennes 2 gulliga kompisar som är på besök! Efter jobbet mötte jag dom på Flattop o käkade middag. Roligt! Sen skulle vi gå en runda o smälta maten men fasen det var skitkallt ute så vi tog en miniroadtrip o kolla på fina hus istället hehe.

Vad gjorde jag mer igår... Hm hade sista volleybollektionen, bytte nummer med nårra stycken så nån kommer jag nog se igen:) Annars var väl höjdpunkten o skypa med finaste Malin. Fick så mycket god energi av o se en så glad o pigg tjej! Dunderhärligt! Saknar denna godbit så himla mycket.



Börjar denna dagen med jobb, ett kokt ägg, o mango, jordgubbar, vindruvor blandat med dry curd. Det var väl det närmaste jag kom kesella/kvarg... Det var himla torrt så hällde i lite mjölk med hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar