torsdag 3 maj 2012

Severe thunderstorm

Hela denna dag har vart fruktansvärt kvav. Knappt så man kunnat andas, och fastän solen inte tittat fram mycket så har man svettats något så in i! Huset har knappt fungerande aircondition o mitt rum blir säkert 30 grader varmt, så man vill spy! Sov utan täcke o allt inatt men vaknade ändå svettig.. fräsch brud.

Så ikväll bröt det ut, värsta ovädret. Jag o Maria hade planerat pw o sen det vanliga torsdagsmyset men pw var helt omöjligt. När jag körde till Maria regnade det så häftigt att alla bilar inklusive mig var tvunga att stå stilla längs vägkanten i några minuter. Man såg inte ett skit o det regnade så hårt att det lät som om biltaket skulle slå in närsomhelst. Har nog aldrig sett så många blixtar heller. GALET! USA är på en helt annan nivå vad det gäller oväder kan man lugnt säga.
Pratade i 1,5 timme med underbara Martina innan idag, det var så behövligt och roligt! Verkar som om jag missat en hel del plötsligt. Wtf? Tycker alla ni ska skaffa bloggar så jag kan följa er bättre.Saknar ju mina tjejer därhemma!

Dagens bästa: Yogalektionen, skypedejten med Martina den fina och vd/grey's med Maria.
Dagens sämsta: S hade huvudvärk idag igen, så min värdpappa kom hem vid halv sju o tog honom till sjukhuset, o de är fortfarande inte hemma.. Klockan är över halv elva... Lite orolig..:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar