fredag 18 maj 2012

Signature Room

Nu ligger jag i sängen o lyssnar på mammsen som snarkar sött bredvid hehe. Stackarn var ju dödstrött o somnade på 3 röda när vi kom hem. Inte så konstigt med tanke på att hon vart vaken i typ 30 timmar. Jag tog med henne ut på en överraskning ikväll. Överraskningen var en försenad födelsedagsmiddag som jag bjöd henne på uppe i John Hancock Buildings restaurang, på 95e våningen! Åt finmiddag med hela staden o lake michigan som utsikt.



Inte billigt men oh så värt det. O få bjuda sin mamma på middag när man inte sett henne på 7 månader. Kunde inte haft en bättre fredagskväll. <3

Imorgon åker vi nog o shoppar på en outlet, ska försöka undvika downtown då eftersom NATO har möte i stan o det ska tydligen vara massa demonstranter o väldigt oroligt här då.

Nu ska jag fortsätta dricka OBOY MMMH o käka lite lösgodis innan jag ska sova. LYCKLIG TJEJ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar