söndag 6 maj 2012

The weekend

Igår var vi som sagt ute. Det var ju Cinco de mayo-mexikansk högtid som är väldigt populär här. Massa folk ute!



Elin från Falun o så Julia från Sölvesborg som fyllde 20 härom dagen!

Franska Fanny

Snygga tjejer som var på G ute igår hehe. Jag lämnade dem vid 12tiden o så fortsatte de kvällen själva. Drog in till downtown imorse igen för o träffa dom igen, och för o träffa Linnea, min dallaskompis. Hon var i Chicago igen för o mellanlanda innan hon fortsatte hem till Sverige! Så vi lunchade allesammans, mycket fint.

Var hemma igen vid 3tiden o då följde jag med min värdfamilj till barnens pianokonsert. De var jätteduktiga allihop. Därefter käkade vi middag ute o sen åkte vi för o kolla in nya huset! De renoveras för fullt fortfarande.


Här är mitt framtida rum, man ser typ bara halva...Nu har de bytt rum åt mig. Från början var det tänkt att jag skulle ha ett rum med utsikt över Lake Michigan, men nu gav det mig ett annat, bautastort rum, huuuuur stort som helst är det. Med en bättre garderob dessutom o dörr till mitt badrum. Yäää! Jag klagar absolut inte eftersom nu när alla träden står i full blom såg man knappt sjön i det andra rummet ändå hehe.


Här är en bild från verandan. Huset ska vara klart den 10de juni, men vi ska inte flytta in förrens 23e. SUGER. Detta eftersom min värdmamma kommer vara i Finland just den tiden...
Huset är galet stort o jag längtar sååååååååå tills vi flyttar dit!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar