lördag 5 maj 2012

Nykter utgång

Kom precis hem från Downtown, klcokan är strax efter ett på natten. Ikväll har jag vart o firat söta Julia (från Sölvesborg!!) Jag, Elin, Julia och Fanny käkade middag på Grand Lux som vanligt, haha är fan där varenda helg.

Sen drog vi till en bar där vi träffade Olle och Josefine o jag skulle stuckit hem då för jag hade inget id med mig, men så börjar alla skrika på mig att jag fick komma in ändå, hahah de hade flörtat med vakten så jag fick komma in utan id. Nice!

Men jag drack inget, ville spara pengar och försöker hålla mig tills min 20årsdag! Hade himla kul ändå, underbart sällskap ju! Sen träffar man ju alltid några stolpskott ute här så jag var mer än underhållen haha.

Jaja, jag är nöjd med o vara hemma i tid o vara pigg imon. Fan söndag igen.... aja nu vet ni. Ni får bilder imon:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar