onsdag 16 maj 2012

PMSSSSSS

Ja ohja denna vecka är kämpigare än vanligt. Med min värdmamma borta blir allt så mycket krångligare. Jag agerar husmor o städar, släpper in folk som ska kolla på huset, skickar mail hit & dit o det är mycket som ska hinnas med. O så 3 nästan tonåringar på det. De driver mig till vansinne ibland. Speciellt när man har fruktansvärd pms. I N T E K U L. O den enda gången de lyssnar är när man blir förbannad. Det stjäler så mycket onödig energi.

Sen försöker jag & Julia agera partyfixare med till mitt lilla firande av min 20årsdag som vi tänkt ha på lördag. höra av sig till folk, försöka boka hotellrum så det blir så lätt för alla som möjligt. Då har vi någonstans o förfesta.  Jaga alla om det är inte det roligaste. inga raka svar o så.

NOG OM DET. Tror jag blir såhär för att verkligheten gör sig påmind. Mamma kommer ju äntligen på fredag. ÅÅÅH VAD JAG LÄNGTAR!!! Har lite extra hemlängtan då såklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar