lördag 5 maj 2012

Welcome saturday

Vaknade klockan nio imorse, utvilad. Så drog i mig ett kokt ägg o sprang till gymmet. Körde diverse olika styrkeövningar från fotbollen i ca 1 h o sen sprang jag hem igen. Var riktigt skönt o köra styrkeövningar igen, har ju kommit lite efter med det nu när jag har så mycket volleyboll o yoga. Styrka har ju alltid vart min grej jämfört med kondition hehe.

Så nu ligger jag o slappar ett tag, har duschat o ätit lite grann. O klockan är bara halv ett, nice! Har ju hela dagen framför mig.

Hade jag vart hemma nu hade jag definitivt kollat på fotboll/spelat själv. Saknar fotbollen o umgänget. Finns ju inget bättre än o sitta o kolla på matcher tillsammans med ett helt gäng vänner i eftermiddagssolen. Saknar det himlans mycket.

Sitter o kollar igenom lite gamla bilder från min externa hårddisk nu. Hahaha vilka minnen asså..




Halva fingret hoppade ur led när basse sköt sönder mig på handboll
Tror det var i åttan..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar