måndag 21 maj 2012

WONDERFUL WEEKEND

Har haft en helt jävla fantastiskt underbar helg. Fin fredag (middagen med mamma), Outlet shopping med mamma på lördagen o sen födelsedagsfirande med Julia & Maria på kvällen. Den blev väl inte riktigt som jag tänkt mig men det gör fan ingenting så sjukt roligt som vi hade! Först middag på cheesecake factory o sen satte vi oss o förfestade vid stranden. Där satt vi i typ 2 timmar o hade det galet mysigt, roligt o ja, allt. Jag satte mig dessutom på en myrstack, hur i helvete man nu lyckas med det?? Jävligt äckligt.. satt på den en bra stund utan att märka nått, men så plötsligt kliade de som fan i rumpan o så såg maria det. FY fan.

Aja sen drog vi vidare till vårt standardställe här, hehe. O det var såklart svinigt kul som alltid. Tack som fan till Maria o Julia. Ni är för bra, vänner för livet.

Söndagen spenderades med mycket med värdfamiljen. Vi förberedde för kalaset och sen kom gästerna vid 2. 4 svenska tjejer och 2 franska. Det var jätteroligt o min värdfamilj hade planerat hela kalaset  med lekar osv, o köpt massa saker o mat/gotte som de bjöd på., så himla gulligt!! Kan verkligen inte fått ett bättre kalas.

Idag måndag var det back to basic med jobb. Efter morgonpasset tog jag med mamma till utomhusmallet i närheten så vi gick där hela dagen. Hennes favvogrej var nog ändå lunchen hehe. Tog med henne till Johnny Rocket så hon fick testa en äkta amerikanska burgare. Det stället är dessutom asballt, inrett i 50talsstil.

Ikväll har hon vart med hela tiden under jobbet o ungarna har vart som änglar, skönt.

Bilder kommer, lovar!! måste dock sova nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar