tisdag 29 maj 2012

Back to normal

Hej allihop!

Har haft en underbar helg! Mamma o jag har hunnit med massa saker, ränt runt som tusan. Shopping, baseballmatch Chicago White Sox mot Cleveland Indians, fika, restauranger, guidad tur, turistat, ja allt som vi ville. Har vart så himla skönt med en liten minisemester o slippa ta sig hem utan bara kunnat njuta av sällskapet. Det negativa har väl vart den olidliga värmen. Har haft 35 grader hela helgen, men det kändes som 45 bara för att det var så fruktansvärt kvavt. Knappt så man kunde andas..

Baseballmatchen såg vi på söndagseftermiddagen. Kändes som om vi höll på att bli bakade i ugn o själva sporten baseball är ju världens drygaste. Kan ta mellan 3-5 timmar vad jag förstår. Vi mäktade med 1,5 h. hehe. Inget jag betalar för o se igen men de var ju kul o testa!



utsikt över skylinen från arenan

lite utav min shopping.. herrejävlar vad nödvändigt det var. Åh jag mår så bra av att shoppa. Det är fanimig terapi




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar