måndag 7 maj 2012

Bye monday

O där var måndagen förbi, underbart. Ni vet, det är ju alltid lite extra svårt o sova tidigt på söndagar för man har haft sovmorgon. Så igår när jag skulle sova drar världens åskväder in. Lät som om det var över vårt hus. Dra mig baklänges asså, vad de lät. Så somnade nog inte förrens 2-3 inatt.

Så när jag jobbat klart imorse la jag mig o sov, o vaknade vid ett, hehe. Sov i 3,5 timme. Tur att jag vaknade så jag hann till volleybollen. Lektionen idag var riktigt rolig o jag kommer sakna det som fan faktiskt. Har sista lektionen på onsdag.

Jobbet gick väl helt ok o vid åtta gav jag mig ut på PW. Gick runt Northwestern o inne på Campus. Det var lite kusligt då det var rejält dimmigt ute samtidigt som de var mörkt. Northwestern är ju lite gammaldags med så lite läskigt var det allt hehe.

Har lite smått panik nu när mamma kommer nästa vecka. Usch eldprov ju. Hon är ju den som kommer se direkt om jag har lagt på mig massa. hehe bläää. Kommer ju inte bli bättre av att hon kommer med 50000 kg godis. aja, bantar när jag kommer hem igen!

sorry för tråkiga långa texter, pallar inte lägga upp bilder

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar