måndag 2 januari 2012

2 januari

Hejhopp

Min måndag har vart bra! Sov länge, trodde att det bara skulle vara jag o barnen idag. Men jag hade fel. När jag vaknade var båda föräldrarna hemma eftersom börsen var stängd, o deras yrke följer börsen. Jag o min värdmamma gick till gymmet tillsammans o körde "cardio express&bodyshaping" tillsammans. Superkul. Slutar aldrig att förvånas över gruppledarna till passen här. Idag hade vi en medelålders, ganska rund man med grått hår. Han var supergay o shakade loss som ingen annan på konditionspasset. Han hade fan ägt dansgolvet på nattklubbarna. Jag skrattade så ja höll på o kissa ner mig. Herrejösses!

När vi kom hem åkte hela familjen downtown Evanston o åt på en Addis Abeba, en etiopisk restaurang. Där hade man inga bestick ingenting, så när maten kom till oss hade de bröd som såg ut som pannkakor, så man bröt av bitar utav det o skopade upp maten med brödet. Det var en upplevelse! Som o sitta i Afrikas öken o äta.

Efter det gick vi in i en "pet shop" asså djuraffär. Där en del djur gick lösa i affären. En fet kanin, katter, sköldpadda osv. Sjukt haha.

Haha världens största kanin skuttade runt därinne. Saknade min lilla kise därhemma när jag såg alla djuren...

När vi kom hem skypade jag med Erica o sen stack jag till gymmet igen för ett tredje gruppass, Hatha Yoga. Ledaren var en söt tant som höll mig kvar för o prata i tjugo minuter efteråt. Jisses va trevlig hon va dock.
Annars har kvällen vart som vanligt typ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar