torsdag 12 januari 2012

Oups

Började jobba extra tidigt idag eftersom A hade band före skolan. Efteråt hade jag en & halv timmes dötid med de andra två så vi var på stranden o sen värmde vi oss på Starbucks. Mysigt, en ganska bra jobbmorgon faktiskt!


Kulmen på mina stressiga otursdagar denna vecka nåddes idag. Jag är lite off för det är så mycket som ska kommas ihåg o måste göras. Så idag vid halv tio ringer en av hårsalongerna o undrar vart jag är. Skulle ju vart där för en kvart sen. Hade totalt glömt bort att jag var tvungen o avboka den.. Så drog till med världens sämsta lögn. " Oh, shoot... I am so sorry, I totally forgot! I have a meeting that I have to attend." Can I call you back and reschedule?"
-" We can do it right now if you want to?"
-"No, I don't know when I have time for it.. I'll call you back. Thank you, and sorry again. Bye!"

La på kvickt som attan. Vill inte boka en till tid nu när jag ut så mycket pengar på värdelösa frisörer..

Nu ligger jag i sängen o pustar ut.. Ska tillbringa denna dagen med att återhämta mig. Sova, o bara chilla fram till 3.20. Det behövs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar