fredag 27 januari 2012

TGIF!!

Har haft en suuuuuperb fredagsmorgon! Glada barn, inga bråk. Åkte till stranden innan skolan började för de två yngsta. Solen sken som aldrig förr.

Efter jag lämnat alla åkte jag till gymmet o körde spinningpasset o mage-rygg. Påväg hem stannade jag till vid Dominicks

Försökte hitta Gainomax men icke.. Fick bli muscle milk istället, va helt ok, fast inget slår Gainomax! o så kycklingsoppa. Helt plötsligt har jag börjat gilla soppa?? Kan vara tack vare Maria haha

O så blev det lite vardagslyx. Scrubbade kroppen med the body shops vanillascrub=mmmmh:)


O så lite lotion på det. Mina favvisar från Vs är nog Pure seduction & Love spell!

Nu är det helg igen, underbart. Ikväll ska jag, Olle, Maria, Ronja & Paulina laga middag o mysa. POTATISGRATÄNG OOOOHJA! :) Är också rysligt sugen på ost, kex o choklad hahah. Imorgon verkar det bli lite festligheter, älska helgen:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar