tisdag 3 januari 2012

Jobbdagen

Hade en ganska lindrig men lång jobbdag. Vad i hela friden ska man hitta på för att sysselsätta stora barn så länge? Tycker jag gjorde bra ifrån mig ändå.

Först gjorde jag frukost till oss med banana-walnutmuffins (muffins till frukost= typiskt amerikanskt) Men de är fullkorn, alltid nått! Sen åkte vi o bowlade.


När vi kom ut från bowlinghallen var det för tidigt för lunch så jag kom på att Malin O sagt till mig att vi bodde nära "ensam hemma"huset. Så vi körde dit o tittade på det, låg i Winnetka som är typ en kvart från oss!

Så himla fint. Klassiskt. Var häftigt o se ett hus som var så känt! Tror jag var mer exhalterad än barnen haha:)

Lunch åt vi på en italiensk restaurang, o efter det åkte vi till lekplatsen vid stranden.


Slappade en stund hemma innan det var dags för att åka till A:s första skridskolektion. Alla barn lär sig åka skridskor supertidigt här jämfört med de i Texas/Kalifornien så hon var typ 6 år äldre än de andra. haha:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar