lördag 21 januari 2012

Hershey's

Lördagen har vart nice. Älskar helger, de märks verkligen när det är helg här, vilket är underbart. Spenderade morgonen ute i snön med barnen. Skulle egentligen till gymmet men vill inte riskera nått med tanke på vägarna o all snö här. Så tog en taxi till Maria o så jobbade vi på ett hmm.. hemligt projekt om vi säger så:)

På eftermiddagen tog vi loopen till downtown chicago, tittade i butikerna (öppna till 8 pm på en lördag här, lite skillnad mot 2 som i Ronneby hahah) o käkade gott. Gick upp till Olle o väntade där tills hon slutat. Sen skulle vi dragit till Mike, men det blev aldrig så o kvällen resulterade i mitt första besök på Dunkin' Donuts! O jag har ändå vart här i snart 3 månader haha..

Maria o jag besökte chokladaffären Hershey's (typ som vår Marabou). En hel affär med deras choklad, yummmmmmie! Kunde ju inte gå därifrån utan att köpa nått. Vet inte varför det blev SOCKERFRI (??) choklad, inbillar väl hjärnan att det ska vara nåttsådär bättre, men det är säkert värre.. Vad vet jag, Goda var de iallafall! O från ingenstans kom plötsligt suget efter pepsi, så det slank ner en sådan med. Läsk är väl det enda onyttiga jag inte vart glad för här annars.. wierd:)

Dock tycker jag faktiskt att Marabou är bäst, så om någon söt liten själ skulle få för sig o donera en till andra sidan atlanten skulle det vara fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar