onsdag 18 januari 2012

Här går det undan

Ojoj effektiv har jag vart idag! Efter morgonpasset körde jag till gymmet för att springa på bandet 30 + fixa nytt parkeringskort dit, sen var det ärenden som skulle fixas. Hämta posten i det nya huset o idag kom mitt nya ds-2019 J-1. (Ett särskilt papper som är superviktigt här)

När jag fått det åkte jag till social security office o fixa det. Nu är mitt social security card/number ÄNTLIGEN påväg till mig efter två tidigare försök. När det har kommit kan jag ta mitt amerikanska körkort!

Vid lunchtid träffade jag en ny svensk tjej här. Ronja, supersöt o go tjej. Hon har tävlat i motorcross, hur ballt?


 Alltid roligt med nya vänner!
Hon bor inte långt ifrån alls. Nice! Åt på Panerabread, o två timmar försvann på tre röda. Nu chillar jag innan kvällens pass. Hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar