torsdag 5 januari 2012

Hard work work

Idag har jag haft barnen i 13 (!) timmar. Max är 10 per dag men jag jobbar aldrig fullt schema annars så o jag vill inte stressa på föräldrarna, vet hur deras jobb är. Så det fick ta den tid det tog. Dagen gick ganska fort ändå. Började vid sju imorse då barnen skulle till orthodontist. Kom hem vid halv tio, stack på bio vid elva, såg The Muppets hahaha.. Betalade 22 dollar för fyra biljetter: 150 kronor för allihop. Men så var väl filmen därefter med. Men jag klagar inte, bio är alltid mysigt!

Stressade hem som en galning för o skypa (det var ok med familjen för det va så efterlängtat) med Malin OCH LINN! Äntligen fick jag se o prata med dig, efter typ 2&halv månad. Så skoj o två timmar gick på en sekund. Under detta samtal fick jag laga lunch till barnen o sen köra de till ortodontisten igen vid 3.

Där S ritade fint med såna roliga tavlor. Där roade vi oss ett bra tag!
Därefter strosade vi runt i Downtown Evanston innan vi åkte hem för jag hade inte ätit lunch, hann aldrig det. Åt det vid 6tiden, huuuungrig som en varg. Slutade vid åtta, vid halv nio var jag på gymmet. 20 löp o så styrka. Gjorde hela 10+20 knäböj på pilatesbollen, därefter var jag skaaaaakig, härligt!!

Spelade Guess who? med barnen, älskar det spelet. Körde också truth o dare med dom. Jag gav S utmaningen att inte äta sötsaker på en vecka, vilket är ungefär 100 år för honom. hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar