söndag 15 januari 2012

Collegehockey, boooyaaaaaaah!

Spenderade resten av eftermiddagen med mina söta svennekompisar. Jag fick se min hockey, supernöjd ohja!

Michigan Flint
Wisconsin

Michigan vann tillslut med 7-1

Olle som ser mer än nöjd ut, ;) Kan inte fatta att det var hennes första hockeymatch, hallleeeååå du är svensk för guds skull! Satt o försökte förklara reglerna för henne, haha så söt

söta filurer


Hur lyckas jag?
Håret är betydligt mörkare nu, för att täcka det fruktansvärda som de horribla frisörerna gjorde. Usch trivs inte alls i så mörkt när man är vinterblek. men vad gör man inte. Hade det eller valet att se ut som en stopplyse.


Mozzarellasticks o garlicbread som appetizer


Blev chicagos specialité deep dish pizza till middag.

Efter middagen körde jag Olle till tåget o Maria hem. Kände att jag inte var redo för sängen så körde tillbaks o kollade sista perioden mellan Detroit o Indiana. Där Indian vann med 7-6.
Finalen går imorgon mellan Michigan o Indiana tror jag det blev.

Får se om jag kan ta med mig barnen, de är lediga imorgon eftersom det är Marthin Luther King day då. Ska också försöka få till en playdate med Marias barn hihi:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar