måndag 23 januari 2012

BAMBAMBAM

Full rulle från 7 imorse till 9 på kvällen idag. Skönt, älskar sådana dagar. Tiden flyger något så in i bomben! Det enda negativa var väl att jag inte hann med gymmet. Men let's face it. Jag är inte i USA för att träna direkt..

Vanlig jobbmorgon med dropoffs. Vid niotiden mötte jag en tysk kille, Jan, för Starbucksträff. Supertrevligt, satt där i 2 timmar. Fastän jag bara hade parkering för 1 h o 20 minuter. När tiden va slut gav han mig nya quarters att stoppa i parkeringsmätaren, haha vilken gentleman!

Precis när jag kom hem o skulle dra till gymmet fick jag ett mess av Olle om en lunch i Downtown Chicce, så impulsåkte dit istället o åt på The Original Pancake House.

                                                       Nästa investering borde kanske gå till en kamera?
                                                 Belgian Strawberry Waffle, Apple Crepes o någon egg-something. Jag tyckte det var himlans mumsigt. (O nej jag åt inte allt själv, delade med Olle) Fast så gott som de va hade jag inte blivit förvånad om jag kunnat trycka ner allt själv!

Hade en otroligt bra jobbeftermiddag idag. Snack-läxor-karate med S-dinnertime-pianoövning-repack av lunchboxes o allt som hör till. Allt i lagom tid för bedtime. Glad att allt gick som det skulle med tanke på att min värdmamma är bortrest igen o att min värdpappa är på businessdinner. yeay:)

Min datatid innan läggdags ikväll har innehållit, hör o häpna: MINA LÄXOR.
Inför weekendkursen i LA ska vi skriva dagbok om våra liv här. & en "uppsats".

En riktigt bra o effektiv vardag. Hoppas på detsamma imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar