torsdag 26 januari 2012

All that counts is here and now

Åh har redan tröttnat på den där dumma läxan.. Vardagarna ser ju ändå alltid likadana ut!

Nåja, jobbet i eftermiddag gick både bra o dåligt. Fick en penna kastad på mig när jag försökte hjälpa N med matten. Ni förstår, skolan är ju bara rolig när man har lätta o roliga läxor. Hårt jobb det här ska ni veta!

Tog S till karaten vilket var ett skönt break, sitta där o kolla på en timme är ganska nice faktisk!
Kom hem o hitta min värdmamma i köket, skoj! Hon kom hem från Florida idag. Trodde hon skulle komma imon men hade visst fel. Trevligt, hon hade med sig lite godis till oss:)

Skulle åkt till Maria för Vampire diaries o Grey's men middagen blev klar så sent.. Jag gjorde ugnsrostade rotfrukter till oss o det var såååå gott! Till det blev det köttfärslimpa med bacon, o så sallad o frukt. Yum!

Nu ska vi se om jag kan hålla mig från den lilla godisasken jag fick. Har inte ätit sötsaker sen i söndags, försöker undvika det åtminstone på vardagarna.. Vill verkligen inte rulla hem till Sverige om 10 månader!


Hörde att Eric Saade o Molly Sandén gjort slut. Fy var trist, de var ju sockersöta ihop!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar