fredag 27 januari 2012

Fredagsmiddag

Har haft en himla fin fredagskväll hemma här måste jag säga. När jag slutade hämtade jag upp Maria o så stack vi o handlade mat. Vi lagade mat-POTATISGRATÄNG<3 & kött. Ingen av oss hade lagat det innan men fan, det blev jääääääääävligt gott asså. Näst intill perfekt! Köttet med, inte ens torrt utan jättegott. Jag var som ett litet barn på julafton. Har inte ätit det på huuuur länge som helst ju!


Potatisgratäng var ju inte ens svårt att laga? Varför i hela friden har jag inte gjort det själv innan för? Nåja, alldeles för mycket tjat om det nu. HEHE

Iallafall kom Olle med Paulina o Sabina. Lite senare kom Ronja med Veronika.

Glad & söt Maria

Maria, Olle, Paulina, Sabina, Ronja & Veronica!
Efterätt med såklart
Kul o vara hemma o äta helgmiddag för en gångsskull,:) utan musik på högsta volym som typ alla restauranger har här. Man får skrika för o höra varandra oftast. Ikväll var så mysigt! o bra för plånboken:)

Imorgon kör vi downtown hela dagen & kvällen igen. Älskar Chicago!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar