onsdag 4 januari 2012

A night with Chad Michael Murray!

LOVE MY LIFE


Fortfarande lika pojksöt o charmig som förr. åååå smälte direkt när jag såg honom!

Jajamen, ikväll var det på Barnes & Nobel man skulle va. Chad Michael Murray hade booksigning för sin novell Everlast. Det började inte så bra. Jag trodde man kunde köpa boken där, men när vi kom dit fick vi höra att den var slutsåld. Samma sak i de andra bokaffärerna. För att ens få se honom var man tvungen att ha boken. Hade man boken fick man en särskild biljett som gav en behörighet att gå nära stället han satt på.
Jaha då var det ju kört. Men efter en stunds diskussion smet vi förbi iallafall. Yeah! Lyckades tränga mig förbi ända längst fram vid avspärrningen. wihooo. Fick tyvärr inte chansen att prata/ta kort med honom eftersom jag inte hade den jävla boken..

Eftersom jag bara hade mobilen blev kvallen på korten därefter. Jaja. Men jag stog o tittade på hunken i typ en halvtimme ändå så jag är mer än nöjd! Sitter o ler som ett barn på julafton:) Ska se något avsnitt OTH nu bara för att, mys.


Önskar att det var jag som stod där..........
Inte alls avundsjuk på de brudarna...


Hans fru satt o gömde sig bakom en pelare haha. Skulle gärna gå i hennes skor!
Olivia med hans bok(lånade den från en svensk som hade den)



Käkade på Epic Burger efteråt. Olivia o jag. Maria lyckas alltid fånga mina bästa ögonblick.

Ja denna kvällen kommer jag leva på ett tag. Ohlala

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar