tisdag 31 januari 2012

Welcome

Godkväll allesammans

Hade en jobbig eftermiddag o en bra kväll. En jävla massa körande iallafall. Hjälpa med läxor, matlagning o städa undan som vanligt. N sa att hon ville att jag skulle stanna ett år till idag. Gulligt! Sådan kärlek är svår att få av äldre barn eftersom man kräver mer av dom. Så tänker jag iallafall.

Pratade med min värdmamma ikväll om att mamma vill komma i maj över min 20årsdag. Hon tyckte att det skulle bli kul o att det inte var några problem. Hoppas bara att vi har hunnit flytta in i det nya huset tills dess, då kommer du dö mamma. Det kommer vara som ett slott haaha.

Imorgon har barnen halvdag vilket innebär kortare ledighet för mig.... Hade behövt åka till Oakton o inte bara skjuta upp det hela tiden.. Men vill till gymmet med. ÅNGEST. Har sån himla ångest över maten som jag äter här. Känns inte som om jag har någon kontroll alls, jobbigt! Man vill ju inte vara otrevlig utan äter ju det som serveras liksom. Vilket för det mesta är kolhydrater .. Måste verkligen bli benhård med det nu.

Nu ska jag skriva min läxa o se ett avsnitt av mina favvoserier.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar