torsdag 12 januari 2012

Tread n shed

Hellooo

Kunde inte sova särskilt bra innan för detta dumma hus. Är det inte tåg som kör förbi så hela huset skakar, så är det alla slags fordon med sirener, brandbilar, ambulanser, eller poliser. (Bor nära sjukhuset med) Dessutom undrar jag om det spökar i detta hus, såsom det låter här.

Hursomhelst tog jag mig till gymmet för att göra nått vettigt. Såg att passet tread'n'shed var. Det skulle vara ett gruppass på löpbandet. (Löpband=treadmill på engelska). Vi var 3 tappra själar. Det skulle vara intevaller  i ett pass på 40 minuter, det visste jag. Var hyffsat pigg när jag kom dit, men när instruktören sa att det var intevaller i LUTNING, då blev jag orolig. Började bra men ju längre tid som gick, desto mer lutning. Började i lutning 7 o slutade i 15 i INTERVALLER!! I 35 minuter!! Mina vader var inte roliga ska jag säga. Fyfan vad trött jag var! Fast sista minuterna körde vi sprint i 30 s i lutning 2. Det kändes direkt att det gav bra resultat, det var helt plötsligt som o flyga! Skoj! Usch va trött jag var efteråt dock..

Som om inte löpningen var nog jobbig stod instruktören på mitt band hela tiden, på listen framför mig, så man kunde ju inte maska heller... Fast det känns bra nu efteråt. Jävligt effektivt var det, o dööööjobbigt. Kommer nog ha en jävla träningsvärk imorgon, i vaderna.

Detta gillar du o läsa, pappa va??
Nu efteråt rinner min näsa som aldrig förr o jag nyser stup i kvarten, hmm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar