fredag 13 januari 2012

Ojoj vad jag har skypat idag. Först med Isabelle o sedan med Malin. Tror jag skypade sammanlagt 3,5 timmar. Haha:) Men det behövdes, var ett tag sen! Så kul o prata med er.

Tja, dagen har gått superfort. Plötsligt var klockan 3 o det var dags o ge sig ut för att hämta barnen. När vi kom hem ställde jag mig o skottade uppfarten som är superlång, (där jag hade fastnat innan idag..) Så kommer grannen o pratar med mig. Han var supertrevlig haha, pratade om allt möjligt. Det är så sjukt, är fortfarande inte van vid att människor öser ur sig sina liv bara sådär. Sista han sa va: By the way, what's your name? Emelie? Ok, nice to meet you Emelie! hahahahaha typiskt amerikaner¨


Ikväll var jag, min värdmamma o barnen på familyjam på gymmet, =zumba för barn. Det var löjligt kul! Nu har jag gjort mig iordning. Ikväll blir det myskväll med Maria o Olivia:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar