måndag 30 januari 2012

Disney on ice

Skrev efter mycket om o men ut våra biljetter till disney on ice ikväll. Ett sak mindre o oroa sig för, nu ska jag bara hitta dit med. United Center är det vi ska till, samma arena där Chicago Bulls & Blackhawks spelar (NBAbasket & NHLhockey)Showen börjar klockan sju på fredagkväll. Första gången på ett tag som jag spenderar en fredagkväll med mina värdbarn, ser fram emot det! Ska bli kul:) De ser så mycket fram emot det. Ville ge de en upplevelse i julklapp de sent skulle glömma, tror jag har prickat rätt:)


Haha när mina värdföräldrar hörde att vi skulle dit på fredag så började de direkt tänka på var de skulle boka bord på fredag. Någon fancy restaurang mitt i downtown vid floden tippar jag på:) Vilket betyder att lördagkväll ska jag ha skoj med mina fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar