fredag 16 mars 2012

21 Jump Street

Har haft en ovanligt chill fredag o jag klagar inte! Job o gymmet som vanligt på morgonen, sen åkte jag o handla presenter till mitt värdbarn som fyller år på söndag. Vid 2 åkte jag o min värdmamma o handla cupcakes till födelsedagsbarnets klass som vi sedan åkte till o bjöd på.

Ikväll var jag o Maria o såg en grymt rolig film som äntligen hade premiär igår. 21 Jump Street gjorde inte mig besviken. Typisk film i min smak!


 Hemma tidigt ikväll o ska försöka sova nu så jag är pigg o taggad för lördagen!

Då är det nämligen St Patrick's Day, irländsk holiday som alla tydligen är tokiga i här.  Ska åka in tidigt imorgon o se floden färgas grön, se paraden o träffa massa fina vänner. Blir en heldag då vi lunchar, äter middag o sen drar på partaj! SÅ KUL :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar