lördag 31 mars 2012

Carnival Elation during spring break

Godkväll alla fina. 

Nu är jag nästintill färdigpackad! Klockan 4.30 går bilen mot flygplatsen o ännu en resa! Är man lyckligt lottad eller?:) Halv sju går planet mot New Orleans, där vi ska stanna en natt på hotell innan vi går på kryssaren Carnival Elation. Det är jag, min värdmamma,  o mina 3 värdbarn. Min värdpappa får stanna hemma pga jobb.

Får verkligen säga att jag har en generös familj som bjuder med mig på sånt här. Det är alltid kul! Även om det är en familjeresa o jag har ett rum med ett av mina värdbarn, vilket innebär att jag "jobbar" då det är läggdags för henne o inte kan vara ute med( om jag nu skulle hitta där) vänner. Men blått hav, sol o massa nytt är alltid roligt, så jag kommer ha en finfin vecka, o se massa nytt, vilket jag äääälskar!


Kryssaren kommer gå över mexikanska golfen o ta oss till 2 ställen i mexico där man kan dyka med delfiner o se mayaruinerna o massa annat. Får se vad vi hittar på , kommer bli så nice!

Nått som inte är så nice dock är att vi inte kommer ha internet eftersom de är svindyrt på kryssningar. Kanske kan jag haffa ett internetcafe, vi får se.
Båten har massa skoj, massa pooler, spel, barer, restauranger, shopping, spa, gym, scen, minigolf osv.. Kommer nog ha det helt ok!

Så nu får ni därhemma ha en underbar vecka om vi inte hörs. Jag kommer hem på lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar