måndag 19 mars 2012

Till dig världens finaste

GRATTIS PÅ DIN 20ÅRSDAG MIN ÄNGEL!! HIPP HIPP HURRAAAAA



Wow loggade in på fb nu på kvällen o ser att en av mina bästa vänner fyller år imorgon (ännu inte den 20e här). Usch får såna skamkänslor nu att jag inte haft en tanke på det. Har vart så uppe i annat. Även om vår vänskap är rätt ny så borde jag ha koll på det. Förlåt Malin!

Hoppas iallafall att du får världens bästa dag med massa kärlek o uppskattning. Känner ingen annan som är så värd det som du. Kollar på allt fint du gjort för mig o minns våra stunder vid havet lite extra just nu.


Min underbart omtänksamma vän som var med o fixade min avskeds/överraskningsfest, skrev en låt o gjorde mig så fina minnessaker. Du är en fantastisk människa på alla sätt o vis. Blir alltid lika imponerad av din kreativitet o hur du klarar allt med sån elegans. Önskar att jag var den som kunde göra allt så bra o skriva fina låtar till dig!
Jag är fullt medveten om att vi inte skypar lika ofta som vi gjorde i början o det är jag ledsen för. Men jag ser det inte bara negativt, för vet du vad? Jag tror att vi båda har blivit så starka i oss själva, tack vare varandra. Vi klarar oss på egen hand o kanske inte känner behövet av lite extra stöd lika ofta längre. Men jag saknar o tänker på dig vareviga dag, tro aldrig nått annat. Är så stolt över hur du har utvecklats, o sett var utmaning som fullt genomförbar, tagit dig an nya jobb o aldrig ger upp .Jag vill tacka dig för du har gjort mig stark, o till en bättre människa. Alla borde ha en vän som dig. Älskar ditt fina leende o klingande vackra skratt. Du symboliserar styrka, stolthet, mod o mänsklighet för mig, o ja jag skulle kunna fortsätta i oändlighet.

Hoppas att du har en liten stund över på din dag som jag kan få önska dig grattis på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar