lördag 3 mars 2012

MR BIG

Coola kocken från igår, han lagade allt mitt framför ögonen på oss. Nice!

Min lördag har vart finfin! Sov till 10.30 imorse, till min förvåning. Hade glömt o stänga av mitt alarm som får 7.15 varje dag så vaknade givetvis av det imorse, sen somnade jag tydligen om rejält, även om det inte kändes så.

Åt frukost med familjen o sen tog jag mig till gymmet, o efter det solade jag på L.A Tan. Att sola här är helt fucked up jämfört med hemma... Kom hem, duscha , svira om o sen mötte jag tyska Laura i downtown Evanston. Vi gick runt i lite affärer o så. Jag visade henne World Market, som hon inte hade besökt innan. Hon blev störtförälskad haha. De har ju typ alla tyska grejer därinne så, inte behöver hennes mamma skicka hit det!

Hittade denna gigantiska mugg som jag vill ha:) Visste inte att Urban Outfitters hade sånt? Världens ballaste affär, åh vad jag ville shoppa....... Duktig var jag som höll i plånkan där.
 Ser ni min "fina" manikyr? Den gjorde lillkillen på mig igår. guldigt nagellack med svarta prickar o filade, snett. Hehe, kan inte ta bort det, då blir han ju ledsen.... Aupairlivet:)

Efter att jag kom hem från LA erbjöd jag mig o jobba denna lördagskväll så mina värdföräldrar kunde få en datenight. Det blev såklart väldigt uppskattat o det förstår jag. Min värdmamma var ju borta 3 veckor i rad så jag tyckte de förtjänade det. Så tillbringade min kväll med barnen o allt gick jättebra o vi hade det mysigt! Först åkte vi o handlade lite till kvällen. Sen lagade jag mat medans de duschade o efter det åt vi. Jag lagade svenska pannkakor som blev sviiiiiiiingoda o väldigt uppskattade. Vi hade lite allt möjligt amerikanskt till men jag visade dom med sylt o socker vilket de med gillade. De gillade svenska pannkakor bättre än amerikanska! Det ni:) Tvingade i dom ugnsrostade grönsaker med, love it. Till efterätt ville de ha cookie ice cream sandwich. Chocolate Chip cookies med glass emellan. Ingen höjdare...




Efter middagen städade vi upp o sedan mös vi ner oss i sängen o kollade på film på min dator.

Imorgon ska vi alla på S's karatebankett o på kvällen ska vi äta sushibuffée några brudar, helt ok söndag!:) Vill gå på bio med, får väl se vad som hinns med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar