fredag 30 mars 2012

Ett skepp kommer lastat med?

Halloooo

Vaknade imorse av ett hejdundrande åskoväder.. 30 minuter före klockan ringde såklart. Shit, inget dåligt fyrverkeri säger jag!

Igår var det en vanlig torsdag med "skola" o så jobb. Tog N till starbucks för läxor medans S var på sin karate

Chaite o nötter för mig o en Double Chocolaty chip frappucino för N. Chailatten är så fruktansvärt god så man måste unna sig den ibland..


Igårkväll slängde jag in mina äckliga träninskläder i tvätten o glömde såklart hänga upp dom. Så imorse när jag skulle till gymmet var de ju dyngsura .. Så blev ingen abs&back/kickbox idag. Får se om jag hinner med sedan. Istället hann jag med andra nödvändigheter, såsom o tvätta, packa till kryssningen o SKICKA HEM PRESENTER!! Jajamen nu är de påväg hem, det var på tiden. Hoppas ni får dom lagom till födelsedagarna:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar