söndag 11 mars 2012

Bloody sunday

Har myst ner mig i sängen nu, nöjd efter en fin söndag. Vädret höll i sig hela helgen o idag gick folk i shorts o tshirts på gatorna i Downtown. Jag hade på mig vårjacka utan o frysa. Löjligt hur glad man blir:)

Aupairmötet idag var ett standardmöte på ett café i Evanston. Vi fick träffa vår nya LCC som verkade 10000 gånger bättre än den gamla, så jag är glad. Vi har dessutom några roliga prickar i vår grupp så det var faktiskt roligt idag. När mötet var över drog jag som sagt till Downtown o träffa Olle o hennes nyvunna amerikanska tjejkompis! Vi åt Frozen Yoghurt i vårvädret, my favorite!! Mycket bra mycket bra:)



Är helt förälskad i denna underbara stad. Vill seriöst plugga o bo här sen:)


Sommaren här kommer bli GRYM.

Nu ligger jag o svara på meddelanden osv på fb, sitter knappt vid datorn på helgerna... Ska kolla in BB mysa för mig själv nu. Imorgon är det ny arbetsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar