onsdag 21 mars 2012

En vanlig onsdag


Att börja dagen vid sjön är en perfekt start. Jag har alltid S&N en 25-30 minuter på oss efter vi lämnat A så då brukar vi åka till vårt nya hus o stranden!

Annars då? Maria har smittat av sig med o inte orka göra nått på vardagkvällarna. Nu har jag blivit sån med, när jag "slutar"( märker att jag inte behövs längre runt 7-8tiden) går jag till mitt rum o chillar framför min dator, som även är min tv haha. Somnar runt halv 11, 11 oftast. Försöker o sova ungefär 8 timmar för det är fanimig döviktigt om man ska orka med o jobba som aupair. Annars blir tålamodet o fantasin 0.  Går man ut o gör nått så lägger man ju bara onödiga pengar, bättre o spara de till helgen!

Men det vänder nog snart igen ska vi se, kommer nog o åka o vara social igen nu när de går mot ljusare tider!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar