söndag 4 mars 2012

Lovely sunday

Min söndag har vart perfekt. På förmiddagen var jag o värdfamiljen på lillkillens karatebankett. Där de hade prisutdelning o 3rätters. När vi kom hem stack jag ut på egen hand. Var så sugen på bio, så jag gick o kollade själv. o jag är inte ironisk när jag säger att det var jättehärligt! Det är så nice att kunna göra saker själv utan att bli klassad som en tönt haha. Hemma hade det sett konstigt ut men här är det helt ok! Alla gör saker själva här hela tiden.

Det bästa med att gå på bio här i staterna är att man betalar för en film, sen kan man sitta där inne hela dagen för man kan gå mellan de olika salongerna utan att komma i närheten av en kontrollant. Så jag såg 2 stycken för 10 dollar (70kr)! This means war & Safe House.

Denna filmen var helt suverän, helt i min smak. 2 dööösnygga killar, roliga skämt o en skitbra film helt enkelt. Hade inte bangat att vara Reese i denna. SE DEN! Mamma, duuuu måste se den, du kommer älska den!
Denna var inte så bra, gillar nog inte actionfilmer så mycket.. Ryan Reynolds gjorde den lite bättre. Joel Kinnaman hade en liten roll i denna filmen, blev skitförvånad när han dök upp i rutan haha.

Efter mitt biomaraton mötte jag upp Maria o Margaux för sushi buffée. Fan så gott. Fick välja bland massor av sushi, soppa, sallad o kyckling.
hahahahahaha dööööör vilken rolig bild. sorry marre men du brukar ju lägga upp såna fula bilder på mig:)
Alla andra som jag frågade ikväll är sjuka. Det går influensa här med o alla drops like flies.. Men jag har ganska bra immunförsvar så klarar mig nog

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar