fredag 2 mars 2012

Wey

Godkväll på er därhemma! Undrar vad ni hittar på idag? Har ni myskväll, spelar ni fotboll eller festar ni? nyfiken!

Jag har precis ätit lunch här iallafall. Igår vart jag på den roliga spinningen (jättebra musik) o idag rev jag av ett grymt styrkepass imorse på gymmet! Först löpbandet, sen Abs&Back med Marilyn (tränaren som va med i Biggest Looser) O så axlar o biceps själv. Feels great!

Kunde som vanligt inte bestämma vad jag va sugen på, så det blev lite av varje. Testade en ny soppa idag-Beans with bacon. Den sög o det var inget bacon i den. Brukar vara så haha. Så tog endast lite av skyn som var ok. Så kyckling med den himmelska barbequesåsen o keso med avocado fyllde min mage. Keson var riktigt god faktiskt!



Här får ni en bild på mina presenter från Kina. På tal om Kina-det funkade tyvärr inte med mina vföräldrarsjobb o allt krångel med visum osv. Så istället åker vi till Washington DC en vecka. Passar lika bra, då får jag besöka ännu en ny stad här!:) Se vita huset osv tackar man inte nej till!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar