måndag 26 mars 2012

Volleyball

Hej på er. Måndag är fan min slappisdag, det är då jag vilar ut efter helgerna haha. Så efter morgonpasset åt jag frukost o sen somnade jag. Sov gott tills det var dags o köra till college för volleyboll!

Första gången vi spelade idag, o det var så himla roligt, ville inte åka därifrån!! Trots att vi bara var 3 tjejer o 3 killar körde vi på o spelade 3 mot 3. Är himla nöjd med min prestation måste jag säga, var ju typ 2 år sen jag spelade sist, i gymnasiet! Vi körde på som fan o peppade varandra, såååå roligt var det. Alla var på bästa humör o alla hade skitkul. Perfekt workout o ännu mer effektivt då alla var så involverade! Man känner ju inte heller att det är jobbigt eller "träning" för det är så kul. Hoppas det blir likadant på onsdag! Det är det bästa med lagidrott, när man alla är på samma nivå o har skoj o kämpar tillsammans. Har verkligen saknat det! Bollidrott är det bästa!!! Satt med ett leende på läpparna hela vägen hem:) Är så nöjd med mina collegeval!



Ikväll har det inte hänt nått särskilt annars.. Så var måndagen förbi igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar