lördag 31 mars 2012

Polisdrama osv

Ojoj, har hänt mycket sen sist. Igår åt vi finmiddag några tjejer på Grand Lux. Sen gick jag, olle o vår amerikanska vän Janae ut till en bar för o träffa Jeff o några till. När vi skulle hem dela jag taxi med Jeff o det hela slutade i drama med polis.Herregud säger jag.. Var riktigt rädd ett tag, hade inte märkt att Jeff var så full.. Kom hem tillsist iallafall o kunde knappt sova.

Imorse vaknade jag tidigt o stack till gymmet o solariet. När jag var på gymmet svettig o äcklig som aldrig förr kom en kille fram o börja snacka med mig haha. Han kände igen mig från skolan o blabla. Han är tydligen basketspelare o nu är jag bjuden på basketmatch, middag o fest haha. Så kan de gå!

Nu ska jag träffa Maria så ska vi mysa på ikea o nått mall. Får väl se hur de blir ikväll, lugnt troligtvis eftersom planet mot New Orleans går 6.30 am på morgon. blöööööö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar