torsdag 8 mars 2012

O så var det snart fredag igen!

Halli hallååå

Idag-torsdag vilket innebär tidigare uppstigning än vanligt, A har band då. Efter morgonpasset åkte jag hem, plugga lite o kollade Big Brother. Hahah fan vilka sköna o osköna människor asså. Ingen som jag riktigt gillar denna säsongen , vissa vill man ju bara kasta ut med huvet före - typ som Hanna J, Hanna R o Joe. Drygare får man fan leta efter. NOG OM DET
PWade till gymmet o tog mitt älskade spinningpass vid 12. Xpresspass med extremt bra musik o grym lärare. Sprang hem efteråt o det var inget svårt alls med tanke på vädret. Hade träningsshorts.Vårväder jataccccck!

Sen dess chill o jobb. Pratade mer om kryssningen vid middagen innan. Det blir jag, min värdmamma o barnen som åker mellan 2a april-7e. Hon bokade first class på flyget haha. Vi flyger till New Orleans o chillar lite där innan vi går på kryssningen. Jag är lyckligt lottad med sånt vad gäller denna familj. En del familjer frågar inte ens aupairen om de vill följa med så jag är väldigt tacksam för det. Får uppleva mycket med dom, har ju vart med dom i Phoenix o ridit i öknen, Dallas där vi bodde, Chicago där vi bor nu, Madison o åkt skidor o nu detta. Vi ska nog åka till England i sommar med!



 Nu ska jag väl chilla lite till innan jag sover. När jag vaknar är det fredag igen, GALET!! Veckorna går verkligen i rasande takt. Helgen erbjuder middag med tjejerna imon, sen ska vi undersöka Northwestern Campus tror jag - lördag blir det nog andersonville o söndag aupairmöte med vår nya LCC! Ska nog lyckas klämma in lite fest o shopping med hoppas jag:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar