fredag 23 mars 2012

Goodbye for now

Har haft en himla bra fredag än så länge! Började dagen med jobb o gym. Älskar Marilyns pass på fredagar. 25 minuter core- döööööjobbigt o sen 60 min kickbox! Förbränningen í kroppen märks verkligen, måste på toa flera gånger efteråt haha. Too much info........

Mötte upp Ronja vid lunchtid o hade mysigt på Panera. Hon lämnar chicago imorgon o flyttar till conneticut. när NY. Hon har vart en riktig kämpe o all heder åt denna tjej! Du kommer få det superbra, det är jag säker på!

Nu ska jag strax köra o hämta barnen. A fyller 13 idag så jag vet inte riktigt hur min fredagskväll ser ut än... Kanske spenderas den med värdfamiljen, kanske med festligheter. Vi får väl se! Hoppas ni får en fin fredagskväll därhemma iallafall:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar