söndag 11 mars 2012

Project X

Kul att man hör Sveriges nyheter på FB så fort det hänt, var omöjligt o missa att Loreen vann mellon o att KRIF är i kvalserien, joda jag hänger med!:) Mellon blir ju sämre o sämre för var år som går, kan dock inte uttala mig om programmet detta år, men de låtar jag har hört var väl inget o hänga i granen va? Förstår absolut inte alla som skriver att Loreens låt var såååååå himla bra... Klart den var bra, men en smula vanlig kanske?

Jaja, stack iallafall in till Downtown innan o mötte upp Olle. Det var supermysigt! Chicago bjöd på underbart vårväder så jag o olle njöt i fulla drag medans vi fönstershoppade. Sa till henne att det var första gången jag gått därinne utan o frysa! Helt fucking underbart:) Kollade in alla fina kläder o butiker, bla All Saints som hade superballa plagg!

Mötte senare upp Ronja o Paulina för middag på grand, o sen bio. Jag fick använda Ronjas id för o ens komma in o se filmen som hade en åldersgräns på 21!???!?!!??! HUR SJUKT???? Vi såg Project X.

Denna film var baserad på en sann händelse om en SINNESSJUKT spårad hemmafest. Jag tyckte den var jätterolig medans Ronja inte gillade den alls. Tycker jag har vart med om en del spårade grejer men når inte ens i närheten av denna. Hehe

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar