tisdag 27 mars 2012

Gammal vänskap rostar aldrig

Har haft en riktigt fin tisdag! Yoga i skolan o så har jag äntligen skypat länge med min fina vän Emelie, den andra Emelie haha. Hade inte pratat med henne sen jag flyttade pga olika orsaker, hemskt lång tid nu.. Gick runt o log som en tok hela dagen sen, det var riktigt kul o välbehövligt. Saknar dig! Tänk att vi spenderade varenda jävla dag ihop i typ 16 år.. haha.


Nu när vi vet hur det funkar får vi se till o prata ofta!<3

Kvällspasset var massa körande o middag. När S hade sin karate passade jag på o pwa en runda inom Starbucks för té o sen nerom sjön.

Allt blommar här o är så vackert. Älskar dessa träd, S sa att de heter Cherry Blossoms. Har säkert sett dom hemma, vet inte.. Men de är hemskt fina o finns överallt längs gatorna!

Svettig o fett ofräsch men lika glad för det. Underbart väder o så fin utsikt, ser skylinen över Chicago därifrån, dock på väldigt långt håll.

Nu ska jag kolla BB även fast de blivit himla tråkigt.. Hoppades på att Roddan skulle liva upp det hela men nej, han är ju skitdryg? aja.. På söndag åker vi på kryssningen förresten, yäääääääää!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar