torsdag 15 mars 2012

Summer?

Nej jag har inte dött...  har bara inte haft tid o sitta vid datorn. Igår var jag helt slut o somnade halv 10 efter att ha pluggat lite. Har haft några riktigt fina dagar i storstan nu så försökt vara ute så mycket som möjligt också för o sola o njuta:) Över 25 grader C. Can you believe it? Craaaaazy! Kan ni tänka er att vi hade snö för 2-3 veckor sen? Vädret skiftar oerhört snabbt här.

Onsdagen spenderades med körteori på Argo Tea där jag drack  ischailatte-SÅ HIMLA GOTT. Kunde ju inte dricka varm när de var så hett ute.


Lunch med sockersöta Olle i solen

Här ska ni få höra: Idag var det över 25 grader vid 3 tiden, kvavt som fan. När jag ska köra S till karaten har det plötsligt blivit mycket kallare o inte kvavt alls. När vi kommer hem därifrån låg temp på 5 grader. Det sjönk alltså 20 GRADER CELSIUS på några få timmar!!

Idag har jag fått en skööön sak ur världen om vi säger så! Sedan kom Maria till mig vid lunch. Hon hade med sig färska räkor så vi gjorde räkmackor till lunch. Vi saknar lite svensk mat så vi gör att själva. Förra gången blev det pannkakor, nu räkmacka. Får se vad vi hittar på härnäst? Jag är sugen på farli korv, köttbullar, eller potatisbullar... NEJ JAG VET!! PAPPAS stekta fläsk med brunsås, lingon o potatis!!!!Läskigt gott var det iallafall, mummmma.


Ikväll åkte jag återigen till Maria VD o Grey's, så himla mysigt. Det är ett tecken på att helgen närmar sig! Pratade också med hennes urgulliga värdföräldrar o blev bjuden på barbeque! OM jag uppskattar det!!:)
Ja, det är väl ungefär det jag har haft för mig.. hejsvejs:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar