tisdag 20 mars 2012

DRIVER'S LICENSE!!

Nu rullar veckodagarna ännu snabbare. Jag har ju börjat på College nu med, tänka sig! Igår hade jag volleyboll o idag yoga. Båda började chill med att lärarna snackade om upplägg & betyg osv. Båda klasserna verkar kanon o jag tror jag kommer stortrivas och ha roligt! Klasskamraterna verkar bra med så jag är supernöjd med mina val:)

Efter morgonpasset o innan yogan hann jag med o åka för och ta mitt körprov. Teoriprovet klarade jag förra veckan med 1 fel. Teoriprovet bestod av 35 frågor varav 15 av dom var på skyltar. Lätt asså, om man läste noga vad som stod o hade pluggat lite innan iaf.



Körprovet var med lätt, 10 minuters körning med en fråga. Så svensk körskola håller helt klart högre mått! Bilden blev fulare än fulast så den behåller jag för mig själv men såhär ser körkortet ut iallafall! Om man är 21 eller över "ligger" det ner som våra svenska körkort.

Firade med jordgubbar o mjölk på svenskt vis när jag kom hem. Låg ute i solen som var framme!

Dagens temp nådde upp i 30 grader, om man nu ska klaga så var det väldigt kvavt...
N o jag gjorde läxan på Starbucks medans S hade karate. Jag testade Green Tea Frappucino som smakade gräs.. Inte jättegod med andra ord. Grädden som jag inte ens ville ha räddade smaken lite..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar