tisdag 6 mars 2012

pappersarbete...........

Ikväll har jag kört fram o tillbaks samma väg femtioelva gånger. Till skola, karate, skola igen osv. Men det gör inte så mycket, gillar o köra så, fast lite trist o spendera så mycket tid på samma vägsträcka.

Åt middag o hann med att spela yatzy för en gångs skull. O så håller jag på med pappersarbete igen, nu om travel validation så jag kan åka med till Karibien i april. Dessa jävla papper, blir galen. Har 2 stycken DS 2019 papper, ett med mitt namn korrekt o travel validation o ett med fel namnföljd men som är orginalet. Det är så förvirrande... Är ju rädd att mitt inte ska gälla av någon konstig anledning. Men alla jag har pratat med säger att jag har det jag behöver..

Nu avslappning med mina serier o annanas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar