fredag 9 mars 2012

Lovely

Solen lyser o min fredag kunde inte fått en bättre start. När jag vaknade var alla barnen redan uppe o påklädda, har ingen aning varför. Glada barn=Glad Emelie:)

Släppte av allihop o åkte sedan till gymmet för Marilyns Abs&Back o 60 min Kickboxpass-så äckligt jävla svettigt o gött! Duschade av mig, åkte o solade o nu har jag precis ätit en underbar kycklingsallad som jag gjorde. Kyckling, ärtor, spenat, ost, champinjoner, äpple, jordgubbar, salami. Galet gott blev det, till o med bättre än Water Towers sallad. Fan vad jag tjatar om mat i bloggen asså...... Sorry


Hittar ni mig? Hade aldrig trott då att jag skulle bo på andra sidan jorden. Livet är allt roligt!

Nu: Körkortsteori
Sen: Jobb
Ikväll: Middag ute på Flattop o så vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar