lördag 24 december 2011

2 månader i USA

Nu ska jag sova, imorgon är det ju julafton igen! Idag, den 24, är det 2 månader sen jag tog flyget över hit. Tiden går så jävla fort, det är galet. Känns som jag har vart här i minst ett år.

Förresten, jag lagade middagen ikväll. Hemmagjorda köttbullar med kokt potatis o gräddsås (mix från ikea). Det var så uppskattat hihi. De älskade köttbullarna o såsen! Fast amerikanar är inte så mycket för kokt potatis. Men det fick det bli eftersom det var svensk middag. Mamma guidade mig lite grann på facebook;) Ingen jul utan hemmagjorda köttbullar, så det så! O de blev kanonbra så är lite stolt:)

Jaha, då var julafton över. När jag kollade FB o så imorse blev jag lite deppig så bestämde mig för att hålla mig borta därifrån under dagen o bara hålla mig till skype med familjen o sms med kompisarna här. Vill försöka hålla igång mitt liv här så mycket jag kan o inte leva med tankarna i Sverige. Det funkar o är väldigt skönt faktiskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar