torsdag 1 december 2011

Willis Tower

Var uppe i Amerikas (& västvärldens?) högsta byggnad idag. Det är 442 meter högt! På skydecket kan man gå runt o kika, o har man tur o har bra väder kan man se ut över 4 stater!! (Wisconsin, Illinois, Michigan & Indiana)



Det var jävligt ballt faktiskt, men också himla läskigt. De hade "inglasade" små balkonger, där golvet också var genomskinligt så man såg rakt nedanför, 442 meter. Det gjorde mig lite illamående. Det enda man tänkte på var ju att det skulle brista! Men nej modiga som barnen var skulle de sitta&ligga där på o ta bilder. O jag ville ju inte vara sämre så höll god min.

Nu har jag gjort det med, tänk vad mycket jag har hunnit med på drygt 1 månad, helt galet. Möjligheternas land.

1 kommentar:

  1. hejHej!!.. Jag har ingen aning om vem Matilda Karlsson är tyvärr... Jag har en Lillebror som är 92a, kanske är pga honom!?....

    Kul att flytta till en annan stat, själv åker jag hem snart, inte skoj alls!!! =S

    SvaraRadera